Що робити, якщо загорілася лампочка SRS Airbag?

Якщо на приладовій панелі раптово загорілася лампочка AIRBAG SRS, це означає, що в системі безпеки Вашого авто стався збій функцій. Подушки безпеки мають систему самодіагностики, яка активується кожного разу при запуску вашого автомобіля. Таким чином, коли ви вмикаєте запалювання, комп'ютер перевіряє всі елементи системи, необхідні для спрацьовування подушок безпеки, на працездатність.

Що робити, якщо загорілася лампочка SRS Airbag? Причини і способи усунення.

Якщо на приладовій панелі загорілася лампочка AIRBAG SRS, це означає, що в системі безпеки Вашого авто стався збій функцій. Подушки безпеки мають систему самодіагностики, яка активується кожного разу при запуску вашого автомобіля. Таким чином, коли ви вмикаєте запалювання, комп'ютер перевіряє всі елементи системи, необхідні для спрацьовування подушок безпеки, на працездатність.

Під час перевірки на приладовій панелі загоряється індикатор подушок безпеки (або SRS). Як тільки система завершить сканування і буде готова до роботи, індикатор згасне. Якщо лампочка продовжує горіти - це значить, що ланцюг порушено. Подальший рух при включеному індикаторі подушки безпеки небезпечно, як мінімум одна з ваших подушок безпеки не спрацює в потрібний момент.

Є кілька факторів, які можуть привести до того, що індикатор вашої подушки безпеки включиться або почне блимати. Незалежно від причини проблему рекомендується усунути якнайшвидше.

Чому на моїй приладовій панелі горить індикатор подушки безпеки? ТОП 10 причин.

Перешкоди перемикача ременя безпеки. Іноді лампочка подушки безпеки загоряється на приладовій панелі через прості та легко розв'язувані проблеми. Наприклад, коли дрібне сміття або крихти застряють в пряжці ременя, що, в свою чергу, заважає перемикачу ременя безпеки. Поганий контакт викличе помилкове попередження, яке безпосередньо буде пов'язане з подушкою безпеки. Перше, що ви повинні зробити, коли блимає лампочка SRS, це перевірити та переконатися, що ніщо не заважає перемикачу.

Несправний шлейф подушки рульового колеса (годинна пружина SRS). Шлейф є тонкі захисні стрічки, які з часом схильні до зносу. Ці стрічки дозволяють керма підтримувати з'єднання з подушкою безпеки, звуковим сигналом і електричною системою. Якщо шлейф перетреться, загориться попереджувальний сигнал.

Порушення цілісності системи безпеки, пошкодження блоку управління SRS AIRBAG, датчиків удару, в результаті неакуратне тюнінгу, ремонту дверей і кузова, заміни автокрісел, монтажу елементів сигналізації.

Пошкоджений датчик пасажира. Регульовані сидіння мають дроти, які з'єднують його з датчиком. Постійне регулювання сидінь і застрягли під ним речі, можуть привести до від'єднання і зносу з плином часу.

Сів або неправильно встановлено несумісну акумуляторну батарею, розряджена резервна батарея. У деяких автомобілях система SRS оснащена власною резервною батареєю, яка потрібна для роботи в надзвичайних ситуаціях, в тому числі при зіткненнях. Розряджений резервний акумулятор також може бути причиною спрацювання індикатора SRS.

Попередні аварії. Незначні сутички можуть викликати спрацьовування датчиків і фіксацію помилки. Сили удару може не вистачити для пострілу подушки, але при цьому помилки (в пам'яті блоку управління) буде досить, щоб загорілася лампочка SRS.

Замикання в проводці, згорілий запобіжник, окислення контактів.

Збій електронної системи в результаті намокання датчиків, попадання вологи всередину елементів після мийки, сильного дощу, затоплення авто.

Не скинута пам'ять керуючого електронного блоку після відновлення подушок безпеки.

Закінчення експлуатаційного терміну пиропатронов або подушок безпеки (понад 10 років)

ЗАЛИШИЛИСЬ ПИТАННЯ?
КОНСУЛЬТАЦІЯ ФАХІВЦЯ БЕЗКОШТОВНО!

Отримати додаткову інформацію, зробити розрахунок вартості, дізнатися про комплекс додаткових послуг, Ви можете по телефону: